1 decembrie 2010

To do list



            In viata, omul isi doreste sa faca unele lucruri de-a lungul anilor… insa mai uita din ele… eu, ca sa nu patesc la fel, o astern aici…
- in primul rand, vreau sa imi gasesc FATA…:D
- apoi, alaturi de ea, sa fac turul tarii, caci tare frumoasa este… (cu masina, cortul in portbagaj, nu altcumva);
- vreau sa vizitez apoi Parisul, sa vad renumitul Tour Eiffel, Notre Damme, Louvre, Champs Elysees etc., si apoi un tur al Europei - o prima calatorie as programa-o anul ce urmeaza, in Spania, dar asta depinde de Boc :));
- sa-mi fac continuarea de studii sau o alta facultate;
- sa imi cumpar o locuinta aici, in Banat… doar ce mi-am procurat pasaportul, vreau sa imi iau si buletin de Banat :D;
- sa imi iau o masina... de preferat Golf V :D;
- vreau 2 copii: un baiat si o fata… baiatul obligatoriu primul, ca sa aiba grija de surioara;
- sa imi fac multi, multi prieteni, din diverse domenii de activitate… astfel nu va fi plictiseala niciodata;
- sa ma las de fumat… si cred ca asta ar trebui primul lucru pe care trebuie sa il fac;
- sa invat sa fac prajituri :)... de gatit zic ca ma pricep destul de bine pentru un baiat;
- sa trec pe la dentist si oftalmolog... la al doilea am fost, dar i-am promis ca revin si nu m-am tinut de cuvant;
- sa petrec o vacanta la mare sau la munte cu fratele si surorile mele + jumatatile lor + copiii lor, bineinteles =));
- sa fac un chef de pomina cu cei mai buni prieteni ai mei (se stiu ei...), ca pe vremuri;
- sa ajut cu adevarat o persoana nevoiasa... si aici nu ma refer la ideea de a-i da bani;
- sa-mi imbunatatesc/ schimb garderoba;
- sa iert, dar sa nu uit niciodata...
            Cam asta ar fi, in mare, lista lucrurile de facut... cu trecerea timpului, mai apar ele. Peste un an, ma voi uita sa vad ce pot bifa si ce mai ramane de facut!


10 comentarii:

  1. Imi place ideea cu vacanta la mare sau munte cu fratele si surorile + jumatatile si copii lor. eu as prefera la munte :P asteptam sa vedem ce iti va aduce mosu`:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo...sa te tii de cuvant. Si sper ca mai scrii pana la anul, chiar daca le-ai facut sau inca nu le-ai facut pe toate...Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. M, am dat un termen asa de lung cu gandul ca poate bifez cat mai multe lucruri...
    Merci pentru incurajare! Astept si la tine alte povesti intere... 'scrisoarea' ta a fost... fara cuvinte!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. pretinul tau recomanda volvo s60 nu golf de derbedei, tu esti baiat serios .

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. sa nu faci ca el sa dormi in masina

    RăspundețiȘtergere
  7. E un inceput si asta. Nu ti-ai dat un deadline pt renuntarea la fumat. Vad insa ca la excursii ti-ai facut deja rezervari:)
    Multa bafta in tot ce ti-ai propus si te voi sprijini cu tot ce depinde de mine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Brovo prietenul meu esti pe drumul cel bun

    RăspundețiȘtergere
  9. multa bafta la tot ce ti-ai propus.si ideea cu vacanta imi place.eu as prefera la munte

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci m-ai lasat cu gura cascata... parca mi-ai citit gandurile si le-ai asternut in acest blog... bineanteles cu mici exceptii, cum ar fi cea cu banatu, in cazul meu este bucuresti, apoi ar fi cea cu fumatu :D! Fantastic, nu-mi vine sa cred! Iti urez multa bafta in tot ceea ce iti doresti sa indeplinesti in acest an. Pupici
    PS: daca tot iti vei lua masina, te astept la ITP, la service la cumnatul meu :D, n-am uitat sa stii :))

    RăspundețiȘtergere