23 februarie 2011

DE DRAGOBETE

     Aş face o nebunie… i-aş trimite mesaj… unul în care să-i spun că o iubesc... de Dragobete... Doar atât vreau să-i zic! Nu e nevoie de mai multe cuvinte, le ştie prea bine! I l-aş trimite nu pentru că aş vrea să o recuceresc, ci pentru că aşa simt...
     O iubesc… pentru că m-a iubit… pentru că mi-a arătat cum să iubesc… pentru că, atât timp cât a fost în viaţa mea, mi-a colorat-o…
     O iubesc… chiar dacă m-a rănit… chiar dacă nu mă mai iubeşte… chiar dacă mi-a spus că mă urăşte (câteodată)…
     James Thurber zicea: „Nu privi înapoi cu mânie...” şi am înţeles că aşa trebuie să fie. Toate clipele petrecute alături de ea le voi păstra într-un colţişor de suflet, pentru mine... mi le voi aminti întotdeauna cu drag, ori de câte ori voi vrea să visez la ceva frumos... mă voi hră
ni din ele când voi simţi... le voi pune în practică atunci când va fi nevoie. 
     Cei care decid că amintirile relaţiilor eşuate nu merită păstrate, se înşeală. Îşi pustiesc sufletul, şi-l lasă dezgolit. Eu vreau ca al meu fie cât mai bogat...
Am iubit-o, o iubesc şi o voi iubi mereu!
P.S.: Îi voi trimite mesajul...



8 comentarii:

  1. De ce nu ii spui personal tot ce ai pe suflet, cine stie poate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam eu ca nu poti trai fara mine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca asta era adevaratul motiv pentru care m-ai sunat in seara aceasta....si totui nu ai avut curajul sa imi spui e simti:D (ploto)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce vorbe frumoase...Imi pare tare rau!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    idem Feraru Alexandru!
    de ce nu personal?:)
    si .... ma lasi fara cuvinte! acum am descoperit blogul:)
    cred ca de la tine am invatat sa fiu eu insami:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceleasi framantari , acelasi sentinente...aceeeasi poveste a mai trait-o cineva : eu...

    RăspundețiȘtergere
  7. Aurelian, a fost... important este sa lasi trecutul in urma si sa privesti spre viitor... stii prea bine!

    RăspundețiȘtergere