27 februarie 2011

Clubbin`



M-am dus în club... muzică bună, aglomeraţie, agitaţie… aşa şi trebuie… îmi place... simt vibraţia, energia din jur...
Uitasem cum este să trăieşti într-o astfel de lume… o redescopăr, la a doua tinereţe :)
Ce-aş putea zice… în mare parte, a ramas cam tot cum ştiam eu... doar denumirea s-a schimbat. Odată, se numea discotecă... acum este CLUB. Mai fancy, mai pentru oamenii de azi... Şi s-a mai schimbat ceva: STRĂLUCIREA! Dacă odată te duceai îmbrăcat cu ce iţi venea la îndemână, acum trebuie să fii cât mai „glamorous”, să respecţi eticheta clublui. O adevărată artă se regăseşte aici. Ok, să zicem că accept şi această evoluţie... Ce m-a şocat a fost lipsa de coloană vertebrală a bărbaţilor/băieţilor. Nu a tuturor, ci doar a celor veniţi special pentru a agăţa...
Între două melodii, am avut timp să urmăresc comportamentul acestora... şi am rămas cu gura căscată... cât de mult se înjosesc... spre exemplu, un tip bine făcut, îmbrăcat elegant, se tot fâţâia pe lângă o duduie de vreo jumătate de oră, neştiind cum să se bage în seamă cu ea... oricum, era evident că o savura cu toată fiinţa... cu fiecare mişcare pe care o făcea, se apropia tot mai mult de ea... când îi prindea privirea, nu ezita să îi arunce un zâmbet larg. În schimb, duduia, de fiecare dată când „îl observa”, îi întorcea spatele, elegant... Concluzia? NU VREA, tipule... treci la alta... însă el, nu şi nu... perseverent gagiul... Ok, pân` la urmă vede că nu are şanse, trece la o alta, prietenă cu duduia mai sus menţionată... şi povestea se repetă... iar zâmbete, iar avansuri subtile... numai că aceasta părea că îi intră în joc... parţial!!! Observând o aprobare tacită, tipul parcă înnebuneşte... şi începe să danseze (total neinspirat, zic eu) ca un nebun pe lângă ea. Încearcă să intre în vorbă cu ea, chiar mi se părea că o agasează... tipa, destul de inteligentă, i-a făcut puţin jocul şi apoi l-a îndepărtat destul de frumos (nu ştiu cum, am pierdut actul ăsta). Ceea ce m-a distrat a fost că fata se distra la nebunie pe seama BĂRBATULUI. Mai avea puţin şi se tăvălea pe jos de râs de felul cum dansa tipul, de felul cum se comporta...
Acum, dacă ar fi să-l întâlnesc pe acest BĂRBAT, marea mea întrebare pentru el ar fi: „Ai realizat cât ai fost de penibil?!?”
De când m-am trezit, mă gândesc dacă acest tipar de bărbat se găseşte peste tot sau e doar o mică excepţie de la regulă? Tind să cred că este o regulă... mi se pare că l-am mai zărit şi cu alte ocazii. Nu vreau sa pun o etichetă, totuşi. Oare chiar aşa de disperaţi suntem? Oare femeile tot aşa se comportă?


4 comentarii:

  1. Acest tipar de barbat il vei gasii in orice club posibil... cat despre femeii... e si mai grav, trist si mult mai penibil, in unele cazuri bineanteles, iar asta o spun din cunostintele mele. Am vazut anumite fete care nu au "o chiftea in burta", dar se duc in cele mai selecte cluburi din bucuresti, unde se dau in spectacol imbatandu-se si cochetand cu orice barbat care le iese in cale...

    RăspundețiȘtergere
  2. mai naspa e cand fetele, nemancate vai de ele, se duc cluburi fitzoase si pentru 1-2 pahare cu bautura ar fi in stare sa faca orice. de baieti nu mai zic... nu se uita in lungul nasului si sa-si "ia" o fata pe masura, se uita tot la de-astea care au ceva in cap. naspa. s-a ajuns intr-un hal fara de hal si baietii si fetele se comporta ca animalele in calduri :(

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) am vazut barbati care au cazut la picioarele unora=)) chipurile, dansand, disperati, bolanzi=))
    ceea ce nu inteleg ei este ca o femeie adevarata nu isi doreste unul care sa ii cada LA PICIOARE,ci ... CU TRONC!@:))iar CU TRONC iti cade unul care nu face magii si acrobatii!:))

    RăspundețiȘtergere