15 octombrie 2011

MINTE-MĂ FRUMOS!

Aşa se face în ziua de azi… De ce să suferi atunci când cineva îţi spune un adevăr ce nu-ţi pică bine la corazon? Mai bine asculţi o minciună frumoasă ca să fie viaţa mai colorată, pe moment… ce va fi mai târziu, Dumnezeu cu mila!
Dar uite aşa-mi vine o ciudă pe persoanele ce se dau rotunde, cum că ele preferă adevărul şi numai adevărul, chiar cel mai dureros, cum că urăsc atât de mult prefăcuţii, încât atunci când le serveşti un adevăr, aşa se supără pe matale… încât zici că le dai cu paru’n cap! Deh... toţi ne dorim să fim mirifici, cei mai adevăraţi, cei mai deştepţi, cei mai frumoşi, dar dacă Doamne Doamne nu ni le-a dat pe toate, nu trebuie să căutăm ceea ce ne lipseşte în minciunile altora! Sau partea cu „Vreau doar adevărul” este pentru a te face mai special?
Dar ştiţi ce e şi mai frustrant? Că, atunci când încerci să arăţi unei persoane că nu face bine ceea ce face, când încerci să îi arăţi calea bună, tot tu pici de fraier! Apăi, ăla de-a zis că “facerea de bine e futere de mamă”, maaaare dreptate avea… i-aş face cinste cu o bere!
Mno… să-mi fie învăţătură de minte… dar, aşa cum mă ştiu, nu prea mă ţine mult! Cu proxima ocazie, iar fac pe cocoşul şi, cum pe mine mă mănâncă sub limbă de multe ori, scap porumbelul şi iar mă sexează lumea-n gură!
Dar acum, aşa ciudă mi-este… încât îmi vine să plâng! Trece şi asta… Eu să fiu sănătos!
 

Un comentariu: