6 noiembrie 2011

MI-E FRICĂ DE TRECUT

Mi-e frică de trecut! Da, mărturisesc! Mi-e frică de ea... i-am mărturisit-o şi ei! Atunci când s-a terminat, am căutat să o alung din gânduri cum am ştiut mai bine, m-am agăţat de fiecare şansă ce mi s-a ivit, m-am folosit de oameni (ne)cunoscuţi pentru a-mi putea construi o altă lume... la început am privit obsesiv spre înapoi cu gândul că poate zăresc acea uşă deschisă, după care m-am resemnat din ce în ce mai mult... Nu m-am putut abţine să nu arunc o privire scurtă peste umăr din când în când... am căutat să-mi interesectez drumurile cu ale ei... Simţeam că ceva încă ne mai leagă de acest trecut, că mai sunt încă vorbe nerostite, fapte nefăcute şi poveşti neterminate... şi acum mai arunc priviri spre înapoi! Doar că acum m-am împăcat cu gândul că nu mai trebuie să visez la NOI.
   Ce nu am înţeles, nici până acum, este de ce ţine cu tot dinadinsul să îşi facă simţită prezenţa în viaţa mea? Ea, care spunea odată că, pentru a mă vindeca, a trebuit să poarte mantia invizibilă, acum caută, sub diferite pretexte, să-mi descopere drumul pe care merg. De ce-mi spune că eu sunt etalonul pentru ceilalţi pretendenţi? De ce se simte în siguranţă atunci când o strâng în braţe? De ce-mi spune să mai rămân atunci când vreau să plec? De ce mă întreabă dacă o mai iubesc? De ce toate astea, când tot ea e cea care spune că nu trebuie să mai sper că ar mai putea fi ceva între noi?
   Am întrebat-o dacă ştie cât de mult am iubit-o! A zis că ştie... eu tind să cred că nu conştientizează suficient de mult. Oare ştie că, pentru a nu mă întoarce în trecutul ce nu mi-e drag, am postat un scut între noi? Un scut care trebuie să îmi ofere siguranţă şi încredere, dar care mi se pare aşa de fragil uneori...

3 comentarii:

  1. Poate a realizat abia acum ce a pierdut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest 'Poate' este un fel de daca, iar mie acest cuvant imi induce frica de care vorbeam!

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca noi, femeile, vrem sa avem siguranta ca suntem (inca)dorite.
    nu intreba "ma mai iubesti?" pt ca vrea inapoi ce a pierdut, ci pt ca din orgolii si egoism FEMININ vrea sa stie ca TOT EA E MAI TARE CA ALTELE!
    trust me, asa suntem!!! din pacate!!!
    isi face simtita prezenta in viata ta pt ca in a altuia nu a lasat rani si interese! stie ca pasii au lasat urme doar in viata ta! si-atunci te intorci- femeie fiind- la care care "iti inacarca bateriile mandriei feminine", de a sti ca exista UN EL pentru care NU ESTE O OARECARE.
    esti ETALONUL pt ca vrea un altul care sa ii ofere grija si iubirea pe care i le-ai oferit tu, dar nu pe tine! daca ti-ai clona sufletul, INTERIORUL, cu siguranta te-ar alege.
    se simte in siguranta cand o tii in brate pt ca stie ce impact a avut asupra ta. de fapt iti stie slabiciunea. detine controlul.
    cu altul nu poate1 pt ca in viata altuia bocancii nu au avut pe talpa atata "model zgronturos" incat sa lase urmele pe care le-a lasat la tine.
    Lavi, nu exista "REALIZARE DUPA CE PIERZI!"
    cand REALIZEZI ceva, este exact ceea ce ti-ai dorit!!! nu primesti oscaruri pentru ceea ce nu AI VRUT SA FACI!
    e la fel si in cazul iubirii!
    Femeia chiar poate mai mult decat un barbat!!!! si MUUUUUUUUUUUUUUUUULT mai viclean ca el!!!

    RăspundețiȘtergere