10 septembrie 2011

DAMN, I’M GOOD! AS A FRIEND…

   Cam aşa mă văd eu... prin ochii altora: prietenul perfect! Ştiu să ascult... pot să dau un sfat destul de bunicel când se cere... nu emit pretenţii de genul „Dacă te ascult, trebuie să mă asculţi şi tu!”... sunt civilizat, nu din categoria „Vrei să facem şi noi ceva astă seara?”... sunt amuzant, pot să scot omul din depresii. Ce să mai... perfect friend, oricând available!
   Însă nu ştiu dacă asta face ca TU să-mi fii prieten... de fapt, nici nu ştiu dacă se poate chema prietenie, ţinând cont că vine doar dintr-o parte! Mi-e de ajuns ce am reuşit să culeg până în momentul de faţă şi nu prea ţin cu tot dinadinsul să leg alte prietenii... nu că ar strica, dar m-am ars de prea multe ori ca să fiu dispus să mai risc. Pentru ceea ce am acum am depus un efort considerabil!
   Nu trebuie să te superi dacă nu-ţi voi istorisi vreodată ce am mâncat când am fost mic sau ce bucurii ori tristeţi am trăit! Nu-mi cere să-mi deschid sufletul în faţa ta... Nu pentru că aş avea un cui împotriva ta, însă atunci când te arzi, sufli şi-n iaurt! O voi face când voi simţi. Poate că vreodată mă vei prinde într-o „zi de graţie” şi-ţi voi povesti cine ştie ce istorioare din viaţa mea, dar asta nu va însemna că te-am introdus în cercul încrederii. Şi dacă vrei cu tot dinadinsul să-mi fii prieten, trebuie să ai răbdare cu mine, să îţi doreşti cu adevărat. Voi simţi acest lucru şi când nici nu îţi vei da seama, vei afla că mi-eşti prieten!
   Să ştii că dacă nu-ţi împărtăşesc sentimentul de prietenie, nu înseamnă că trebuie să renunţi la a mă numi „prieten” şi mă poţi chema ori de când ori vei simţi nevoia! Îmi face plăcere să ştiu că, în „înţelepciunea” mea, am putut să îţi fiu de ajutor şi asta mă bucură mult! Pentru că o faptă bună rămâne scrisă undeva, la tine, în suflet! Iar dacă se ivesc situaţii când nu te pot ajuta, să ştii că îmi va părea rău!
"Sublimul în prietenie nu este faptul de a muri pentru prietenul tău într-o situaţie strălucită cât a te sacrifica pentru el zilnic şi cu discreţie" - Stendhal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu