3 septembrie 2011

LA MULŢI ANI... DE ZIUA MEA!

E 23:45! Mai sunt 15 minute şi voi împlini 31... o vârstă care îmi dă o senzaţie... hmmmm... nici nu ştiu cum s-o descriu. Oricum... nu contează, e de bine! Contează doar cum mă simt eu, la o aşa vârstă venerabilă:)) Ideea este că, prin cartier, au început copiii să mă întâmpine cu „Săr’mâna!”. E de rău... e de bine? Mai contează? Tre’ să mă obişnuiesc!
Ce-mi doresc de ziua mea? Ca în fiecare an, aş zice! Sănătate maximă, pentru că, uitându-mă în juru-mi, nu pot decât să-I mulţumesc Domnului că m-a ferit de boli şi de necazuri majore. Da, Îi mulţumesc, o dată-plus, că toţi cei care contează pentru mine sunt sănătoşi (atât cât se poate)! Dacă ar fi să îmi doresc ceva cu ardoare, aş fi să-i văd fericiţi pe cei dragi mie... pentru că astfel aş putea să mă bucur şi eu pe deplin! Altfel, nu mă pot bucura pe deplin de ceea ce am sau aş putea avea!
Cum e la 31 de ani? Din punctul meu de vedere, ca la 20! Căci aşa mă simt! Şi dacă se zice că nu contează vârsta pe care trupul o împlineşte, ci doar vârsta pe care sufletul tău o poartă, atunci pentru mine e numai de bine!
Sfaturi după 31 de ani? Ar fi multe... şi totuşi puţine! Cel mai bun sfat este să fii om, înainte de toate! Căci dacă ai asta-n suflet, poţi trece prin multe! În rest, sunt sfaturi de ocazie, potrivite fiecărei situaţii în parte!
Uite că, până să termin eu de scris, am trecut de miezul nopţii!!! Deci, oficial, acum e ZIUA MEA! Atunci, să fie LA MULŢI ANI! Sănătoşi... că de restul mă ocup să-i fac aşa cum vreau eu :D
 

6 comentarii:

  1. Multumesc! Da, am uitat varianta asta Raluca! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. unde e lista de cadouri? :D La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. la Multi Ani, multa sanatate, fericire cat cuprinde, si multa bafta in continure in cariera, sa ramai la fel de tanar si frumos, sa te bucuri de viata si de tot ceea ce iti ofera, pupici de la Cry:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutzo... lista nu e! Las la latitudinea fiecaruia :D
    Cristina: multumesc din suflet! La fel iti doresc si eu tie! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere