6 mai 2011

I WISH...

Că tot se apropie ziua mea, m-am gândit să trec aici ce mi-aş putea dori... ca să ştie „lumea” din timp, să aibă timp să mă fericească :))) Nu o să cer aici sănătate, fericire şi altele care nu depind de oameni... numai lucruri! Aşa că, let`s begin!
1. Un aparat foto, dar sa fie mai performant decât cel pe care îl am eu acum (deţin un Nikon de 10 megapixeli, cu zoom de 3.6X);
2. Un telefon, dacă se poate Nokia C6, dar ţinând cont de faptul că este doar ziua de nume, mă mulţumesc şi cu un C5... C6-le îl aştept pe la începutul lui septembrie :));
3. Un fier de călcat (cel pe care îl am nu face treaba după renume);
4. Dacă tot am adus aminte de fierul de călcat, să fie în lista de dorinţe şi o masă de călcat! :D;
5. Un set din acela de bucătărie compus din spumieră, polonic şi ce mai conţine setul (am eu unul, dar e din plastic);
6. Un filtru de cafea;
7. 5 bucăţi „Chokotoff”, din alea mici, 4 bomboane de cioco într-un ambalaj... nu costă mai mult de 1 leu/bucata!
Cam atât... lista a fost făcută în ordinea „priorităţilor”! Nu-s pretenţios prea tare, nu? Acum să nu se înghesuie lumea să-mi aducă Chokotoff-ul :P
Dacă are cineva alte idei, sunt deschis oricăror surprize :D
 

3 comentarii:

  1. Te insori si vine mireasa cu zestre :D

    RăspundețiȘtergere
  2. daca vrei fier de calcat, masa de calcat sau filtru de cafea trebuie sa te insori ca sa le primesti :))

    RăspundețiȘtergere