13 mai 2011

CÂT POŢI TU DE TARE!

     A înnebunit lumea sau eu sunt contratimp? Am rămas eu în urmă cu ştirile, n-am fost atent la ce se întâmplă? Am greşit undeva? Sunt un neînţeles? Lua-m-ar necuratu’ dacă ştiu ce să mai înţeleg din toate astea…
     Privind în urmă, pot spune că am ajutat cât am putut eu mai bine... pe unii mai puţin, pe alţii mai mult. Am ajutat anumite persoane încât se pare că acest lucru a devenit obişnuinţă! Vaaaaai, dar ce frumos se purtau cu mine, de câtă linguşire puteau da dovadă, cât de preţios eram pe atunci. Acum, când nu mai au nevoie de ajutorul meu, au trecut la gesturi mişeleşti... au puterea să lovească şi nu ezită... însă lovesc cu stil, de faţă cu alţii, să se vadă cine-s ei şi ce pot face... 

Vrei să cunoşti un om? Dă-i putere de decizie asupra altora!Abe Lincoln (1809-1865)

     Unii sunt mult mai „inteligenţi”! Aruncă momeală, să vadă cum reacţionezi, dacă reacţionezi... dacă ai tupeul să o faci, imediat inventează metoda de a răstălmăci sensul vorbelor, de a denatura adevăratul motiv pentru care te atacă... de parcă s-ar fi întâlnit hoţul cu prostul.
     Am fost avertizat despre oameni ca ăştia, ferească-mă Sfântul de nu... mi s-a spus despre ei că ar vinde-o şi pe mă-sa,  numai să le fie bine... dar am zis că nu are cum să mi se întâmple, că-s prea valoros, prea de neînlocuit ca să dea şi-n mine... na, uite că m-am ars cu încrederea asta a mea... am muşcat-o... NIMENI nu e de neînlocuit!!! Cu toate astea, nu am cerut să mi se facă statuie, n-am cerut preamărire. Ce mi s-a spus, asta am făcut, fără a comenta... am făcut chiar mai mult decât trebuia, pentru că aşa mi s-a părut corect... În schimb, am cerut doar să fiu respectat şi apreciat pentru ceea ce fac! Dar cu aşa specimene, nu e loc de aşa ceva!
     Cum ai defini acest caracter? Ce suflet are? Cum trebuie să procedezi cu el?
     Îţi spun eu: atâta timp cât are nevoie de tine şi deţii controlul, arde-l! Dacă e la pământ şi ai ocazia, dă-i să-l doară! Căci, aşa cum zicea maica (vezi postul „Mi-e dor de EA!”, spre final), „dacă vezi săracul cu două oale, să i le spargi pe amândouă!”. Sau ai varianta hard la îndemână... dacă-l vezi căzut la pământ, îngroapă-l şi mai tare (asta dacă te ţine sufletul), căci omul e făcut să uite... toate lucrurile cu care l-ai ajutat odată sunt date uitării!
     În final, concluzia e doar una: ai ocazia „să fuţi”, DO IT! Bate-ţi joc de om, înjură-l, minte-l, joacă-te cu mintea lui, amăgeşte-l! Să nu-ţi pese de nimeni şi nimic, doar interesul tău... Căci atunci când se va întoarce roata, măcar să ştii pentru ce vei fi futut!

3 comentarii:

  1. cel mai bine, daca poti, e sa ignori astfel de persoane. doar daca poti. daca nu, da-i cat poti de tare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :( stii Adi? eu am fost calcata in picioare, stii bine povestea, si tot nu am dat sa il doara cand l-am vazut jos. l-am ajutat mereu. niciodata - nici acum- nu apreciaza. face orice pt a obtine totul pt el. Nu lovesc, nu dau, poate is naiva, dar merg pe principiul "FIE ROATA SI PATRATA, TOT SE-NTOARCE EA ODATA!" iar cand se va intoarce ... fiecare cu ce a facut! de ce sa te razbuni? "multi vede, putini pricepe":)

    RăspundețiȘtergere
  3. TINNA

    În final, concluzia e doar una: ai ocazia „să fuţi”, DO IT! Bate-ţi joc de om, înjură-l, minte-l, joacă-te cu mintea lui, amăgeşte-l! Să nu-ţi pese de nimeni şi nimic, doar interesul tău... Căci atunci când se va întoarce roata, măcar să ştii pentru ce vei fi futut!

    “Nimeni nu e de neinlocuit dar, uneori, este nevoie de mai multe personae pentru a inlocui una singura”.
    “Daca ar trebui sa ne gandim la tot norocul pe care l-am avut fara sa-l meritam, n-am indrazni sa ne plangem de nenoroc”.Ne plingem mereu de rautatea oamenilor din jur dar de cite ori pe zi ne amintim de oamenii carora le-am rupt sufletul le-am intors spatele i-am tratat nefiresc .

    RăspundețiȘtergere