29 mai 2011

VOLTAJ… LA PUTEREA A TREIA!


     De când am ajuns pe la Banat, am tot ţinut să nu ratez vreun concert, indiferent de cine era prezent pe scena! De la unele dintre ele nu am avut aşteptări, m-am dus din curiozitate ori din prisma renumelui celor care concertau. Cu toate acestea, am dorit neapărat să asist la concerte susţinute de 3 dintre formaţiile titrate ale muzicii româneşti: DIRECŢIA 5, HOLOGRAF, VOLTAJ!
     Direcţia 5 a fost prima dintre cele 3 pe care am văzut-o în concert... şi nu o dată, de două ori... de fiecare dată în Piaţa Unirii. Am avut deosebita plăcere de a asista la un concert fenomenal, în care membrii formaţiei au făcut în aşa fel încât să antreneze întregul public, de la mic la mare!
     Holograf a concertat anul trecut, dacă nu mă înşel... dar băieţii şi-au făcut programul neţinând cont de al meu. Şi aşa m-au prins în concediu, plecat departe de Timişoara. Însă am ţinut neapărat să îi văd... De Ziua Femeii am fost în clubul unde îşi anunţaseră prezenţa pentru a-i vedea... Şi da, au făcut show după renumele pe care şi l-au creat! Totuşi, aş vrea să îi pot urmări într-un concert în aer liber, unde să se poată aduna câteva mii de fani...
     Rămăsese de văzut Voltaj. Auzisem de la diferite persoane că fac o atmosferă incendiară... iar acest lucru m-a aţâţat şi mai tare atunci când am aflat că vor concerta în Timişoara... aşa că, pe 27.05.2011, la orele 19:30, eram prezent în Parcul Rozelor... Deepside Deejays a încălzit atmosfera, pentru ca, timp de aproape 2 ore, mulţimea pestriţă să se bucure de melodii cu „voltaj” maxim! Oooo, da! Şi ce atmosferă... ce melodii... au reuşit să mişte de pe loc şi să-l facă să bată din palme şi pe cea mai dezinteresată persoană dintre cele prezente! Nota 10! Chiar cu plus! Numai să fi văzut un copil de maxim 5 ani cum bătea şi el din palme, cocoţat pe umerii tatălui... Fantastic!!!
     Aceşte formaţii îşi merită renumele cu adevărat! Oare cum ar fi un concert în care aceşti 3 giganţi să cânte împreună?
     Aşa că, dacă aveţi ocazia să urmăriţi una din cele 3 formaţii, nu rataţi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu